Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Rubrik saknas

Av Emelie & Amanda - 19 november 2011 11:22

Hejsan...:)

I torsdags hann jag inte blogga....

Igår när jag skulle blogga så fungerade inte tangentbordet.......??!!!

Men i torsdags så var jag i stallet :)

Vi hade teori..:)

Vi pratade om nya stallet...(rider stor häst)

Kollade på träns och sadlar...!!

I går så var det skola,slutade 12.45

Sköönt...!!

Sedan kl.14.00 skulle jag klippa mig...!!

Jag slingade ljusare slingor och toppade håret!

Riktigt nöjd!!

Eter jag kom hem åkte jag direkt till stallet det är nationella tävlingar där i helgen.....:)

Jag åkte dit och fotade lite,träffade även zandra som rider i min gruppp :)

Vi kollade på tävlingen och pratade lite...:)

Sedan ska jag laga mat till familjen!!

Efter det blir det bowling i kväll!! :)

Aachenträns

  


Bilder kommer i morgon..................:)

//////// Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie & Amanda - 26 december 2011 15:01

Nu kommer det lite bilder om min jul!! :)       D   Julens outfit!   ...

Av Emelie & Amanda - 25 december 2011 16:33

Hej, Tänkte skriva lite om min jul! :) 10.30 Så åkte vi till min farmor som bor i hasslösa!! Vi käkade mat och sedan kom tomten! Jag fick biobiljetter,godis,allroundspö,presentkort!! Sedan var det kalle anka!! Vi åkte hem och hämtade mamm...

Av Emelie & Amanda - 23 december 2011 15:59

Hejsan!  ska bara medela att jag bloggar här tills jag lärt mig den andra!! ;) Kram Amanda ...

Av Emelie & Amanda - 23 december 2011 14:47

Hej och hopp!Vi kommer sluta blogga här eftersom det inte går att göra så himla roliga design grejer här,   men föjl oss på : www.deux.blogg.se   // Emelie & Amanda ...

Hej

Av Emelie & Amanda - 22 december 2011 19:40

Hejsan.. Jullov idag :) Varit med min kusin ;) Sedan åkte jag till stallet,sista ridningen innan jul!! Jag läste på tavlan och det stog att jag skulle rida ponny...(överlycklig)! Jag fick prinsen...Pralin :D Riktig goding!! Jag gjorde i...

Presentation

Hejhej!
Vi är 2 tjejer födda 97 som gillar att vara med kompisar och umgås med familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards