Alla inlägg den 25 november 2011

Av Emelie & Amanda - 25 november 2011 20:00

Hejsan ^^

Vet att jag är trög på att blogga........

Men hinner inte...

Torsdag

jag red.....;)

Jag rider u2!!

Vi hade markarbete...:)

Riktigt kul......xD

Nathalie fotade :)

Det gick jätte bra...;)

I dag var jag på stan och hämte dop presenten med min kusin....:)

Vi fikade och kollade runt lite.....;)

Sedan så var jag i stallet och kollade på goa Nathalie när hon red...:)

Hon red Timtim :)

Det gick bra.....:D

Lite bilder när jag red.....;)

         

Väldigt fina bilder Nathalie <3

///////////////// Amanda 


Av Emelie & Amanda - 25 november 2011 17:24

Tjenare!

Sitter nu på fredagkvällen och taggar ff, mamma ska på julfest , lillebror sover och pappa ska jobba.

Så klockan 19.30 är det dags för ff  

Ska nog ligga i soffan och kika på idol eller nått annat vi får la se   


Värsta tråkigt, min mobil har dött och den går inte att starta!!! Så nu har jag ingen mobil, som tur är har jag ju så bra mormor & morfar som lånar ut en mobil tills vi köpt en ny. Tack mormor & morfar  


Ska nog sitta vi fb och tröka lite till och sedan blie tv:n med familjen.


// Emelie

   

R.I.P <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejhej!
Vi är 2 tjejer födda 97 som gillar att vara med kompisar och umgås med familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards